Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο

Σχολή Χατζήβεη - Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο - 22/11/2011

Η δασκάλα της Μουσικής του Σχολείου μας κ. Ευτυχία Τσεσμελή και η δασκάλα των Αγγλικών κ. Βίκυ Γιαννακοπούλου συμμετείχαν ως εισηγήτριες στο Ε’ Πανελλήνιο Συνέδριο για το παιδικό τραγούδι που διοργανώθηκε από το Δήμο Λυκόβρυσης-Πεύκης το τριήμερο 11-13 Νοεμβρίου.

Οι δασκάλες μας παρουσίασαν το διαθεματικό σχέδιο εργασίας The Beatles-Music in English το οποίο διδάσκουν στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης τα τελευταία 3 χρόνια με τη συνεργασία πολλών ακόμα εκπαιδευτικών.

Οι μαθητές της ΣΤ’ κάθε χρόνο παραλαμβάνουν ένα τευχάκι 47 σελίδων στο οποίο περιέχονται δραστηριότητες σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Έτσι, παρέχονται εμπειρίες στους μαθητές που τους επιτρέπουν αυτόνομα να προσεγγίζουν τη γνώση με σφαιρικό τρόπο, και να βλέπουν όλες τις οπτικές γωνίες για κάθε θέμα μελέτης.  Η ενιαιοποιημένη γνώση διευκολύνει τη μάθηση και την αναβαθμίζει ποιοτικά μιας και η αντιληπτική ικανότητα του παιδιού δυσκολεύεται να κατανοήσει την κατάτμηση της γνώσης σε επιμέρους επιστημονικούς κλάδους.

Οι μαθητές ακούν και τραγουδούν τραγούδια των Beatles αναπτύσσοντας την ικανότητα της ενεργητικής ακρόασης και επιτυγχάνοντας την εισαγωγή στη χορωδιακή λογική των τραγουδιών. Επιπλέον εκτελούν κάποια τραγούδια με όργανα Orff και μαθαίνουν να αυτοσχεδιάζουν. Στα αγγλικά, διαβάζουν για την ιστορία του συγκροτήματος (reading), “κάνουν listening” κάποια από τα τραγούδια τους και εξασκούν τον προφορικό (speaking) και γραπτό (writing) λόγο, συλλέγοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις σημαντικότερες πληροφορίες για το συγκρότημα με ενεργητικό τρόπο. Οι ασκήσεις γραμματικής και λεξιλογίου, τα σταυρόλεξα, τα κρυπτόλεξα και τα κουίζ είναι φτιαγμένα πάνω στην ιστορία του συγκροτήματος.

Οι δασκάλες μας είχαν τη χαρά στα πλαίσια του Συνεδρίου να μοιραστούν με συναδέλφους την εμπειρία τους από την υλοποίηση του Διαθεματικού Σχεδίου Εργασίας στην τάξη.

Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο
Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο
Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο
Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο
Εισήγηση Εκπαιδευτικών Μας Σε Συνέδριο